Українська версія сайту

Культура спілкування у соціальних мережах

31-03-2017

Сьогодні соціальні мережі є невід’ємною частиною нашого повсякдення. Для багатьох вони стали засобом спілкування як особистого, так і професійного. У інтернет-мережах вирує своє життя – люди спілкуються, зустрічаються, висловлюють свої думки, завантажують фотографії, відео. Особливо цим захоплюється молоде покоління.

Тож питання культури спілкування в такому середовищі є одним з нагальних у роботі з перемінним особовим складом навчально-наукового інституту №3. Неодноразово до курсантів доводили Пам'ятку для особового складу НАВС «Основні вимоги щодо поведінки та культури спілкування в соціальних інтернет- мережах». З боку командно-адміністративного складу систематично проводиться моніторинг соціальних мереж та наголошується на необхідності дотримання мережевого етикету.

Культура спілкування у соціальних мережах

З цього ж приводу поспілкувалася з першим курсом факультету №1 практичний психолог, головний редактор журналу «Соціальний педагог» – Валентина Снігурська.

У своєму виступі психолог донесла до молоді дві полярні сторони у питанні користування соціальними мережами: і позитивну, і негативну. Вона зосередила увагу присутніх на нормативній базі у сфері захисту прав користувачів інтернетом, основних групах онлайн-ризиків, які можуть підстерігати будь-кого, а також основних моментах етики поведінки у віртуальному світі. Зустріч пройшла цікаво і змістовно.

Вважаю, що настанови і поради фахівця щодо поведінки та культури спілкування у соціальних мережах курсанти візьмуть собі за правило.

Елеонора Маковецька
ВСГР ННІ №3

 
Портал Національної академії внутрішніх справ
X
X