Службова підготовка постійного особового складу – запорука успішного виконання оперативно-службових завдань
24-10-201621 жовтня планове заняття в системі службової підготовки з постійним атестованим складом навчально-наукового інституту № 3 розпочалося на спортивному майданчику. Оголосивши тему заняття «Тактична підготовка в Національній поліції», т.в.о. директора інституту полковник поліції Олексій Калюк зазначив, що сьогодні на підрозділи поліції покладені надзвичайно важливі завдання, які пов’язані із забезпеченням публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, протидії злочинності.
Особовий склад навчального підрозділу у процесі службової діяльності також залучається до забезпечення публічного порядку, а тому повинен володіти прийомами особистої безпеки в типових та екстремальних ситуаціях. А відпрацювання цих питань лежить у площині якісного проведення занять з тактичної підготовки з особовим складом.
Безпосередньо заняття проводив фахівець своєї справи, завідувач кафедри тактико-спеціальної підготовки полковник поліції Олександр Каверін. У вступній частині він нагадав офіцерам, що відповідно до Положення про організацію службової підготовки працівників Національної поліції України тактична підготовка – це комплекс заходів, спрямований на набуття і вдосконалення поліцейським навичок практичного застосування теоретичних знань щодо правильного оцінювання конкретних подій з подальшим прийняттям правомірних рішень та психологічної готовності до дій у ситуаціях різних ступенів ризику. Також звернув увагу на питання припинення протиправних дій за допомогою вогнепальної зброї, застосування та використання зброї в службовій діяльності, володіння прийомами особистої безпеки та ефективного застосування основних різновидів спеціальних засобів, які перебувають на оснащенні в органах поліції, дотримання правил їх експлуатації.
У другій частині заняття Олександр Васильович зосередив увагу присутніх на практичному відпрацюванні певної заданої ситуації. У цьому допомогли курсанти 34 навчальної групи факультету № 1, у яких за розкладом проходило заняття з тактико-спеціальної підготовки. Під час виконання завдання викладач давав оцінку послідовності алгоритму дій, вказував на помилки, які допускали хлопці та дівчата, корегував їх дії.
Офіцери уважно спостерігали за діями курсантів, адже незабаром вони самостійно будуть відпрацьовувати певні ситуативні завдання, набуваючи практичних навичок.
Продовжились заняття з постійним атестованим складом підрозділу у навчальній аудиторії, де вони прослухали та законспектували теми з функціональної та психологічної підготовки.
Елеонора Маковецька,
ВСГР ННІ №3