Основні завдання та функції
Завдання:
- здійснення повного, якісного і оперативного бібліотечно-бібліографічного та інформаційного обслуговування користувачів згідно з правилами користування загальною бібліотекою;
- формування та ведення довідково-пошукового апарату;
- аналітико-синтетичне опрацювання документів і створення вторинної інформації;
- культурно-просвітницька діяльність;
- сприяння вихованню гармонійної морально-досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов’язку, відкритої до інтелектуального, духовного та творчого розвитку;
- пропаганда та розкриття бібліотечно-інформаційних ресурсів як традиційними методами, так і з застосуванням комп’ютерних технологій;
- виховання інформаційної культури читачів, прищеплення їм навичок роботи з інформаційними ресурсами;
- співпраця з іншими підрозділами інституту;
- сприяння підвищенню рівня етичної грамотності, виховання культури спілкування.
Функції:
- надання пропозицій до відділу комплектування загальної бібліотеки щодо формування фонду бібліотеки в навчально-науковому інституті №3;
- прийняття документів, що надходять до бібліотеки;
- ведення індивідуального та сумарного обліку фонду за встановленою формою;
- розподіл нових надходжень на абонементи;
- забезпечення читачів літературою відповідно до робочих навчальних планів академії;
- організація запису читачів;
- ведення єдиного реєстраційного обліку користувачів;
- організація диференційного обслуговування читачів, використовуючи методи індивідуального та групового обслуговування;
- задоволення інформаційних запитів читачів через внутрішньо-бібліотечний абонемент;
- здійснення раціонального розміщення фонду, створення оптимальних умов зберігання фонду;
- здійснення профілактичних заходів по ліквідації заборгованості читачів;
- ведення, редагування і удосконалення довідково-пошукового апарату бібліотеки;
- надання допомоги при доборі необхідних матеріалів шляхом використання бібліотечних каталогів і картотек та усних бібліографічних довідок;
- організація та проведення книжкових виставок, переглядів літератури, тематичних презентацій тощо;
- популяризація бібліотечно-бібліографічних знань шляхом проведення індивідуальних бесід, консультацій, організацій екскурсій по бібліотеці тощо;
- забезпечення високого культурного рівня обслуговування читачів, створення комфортних умов для роботи з різними джерелами інформації.